Sunday, July 27, 2008

Spot

26 di Jüni 2008:

Spot ta haña riba e dia aki su promé pùpi diesun or di mainta.

Nos bisiña ta yama na telefòn pa bisa ku Spot a kaba di haña yu. Mi mama i ami ta kore bai pafo i bèrdat... ata Spot ku su pùpi pretu ya drumí ta bebe lechi kaba. Mi mama kumi a pensa kon nos ta hasi pa traha un lugá mas komodó pa Spot, pero no por a hasi mashá. Mesora mi a pensa di husa e mesa blanku komo "dak" pa Spot por haña poko fresku, pa por haña su otro pùpi nan trankil.

Nos a kompronde ku e kachó ku a dèk Spot, ta un kachó di rasa Mastino Napoletano (klek). For di dia ku e kachó aki tabata bini serka Spot, mi a bisa mi Tata ku mi Mama ku e yunan ta bai nanse bon grandi. E Mastino Napoletano ta kachó di nos bisiña. Awe e pùpi nan a nanse meskos ku nan Tata.

Aki bou di e video, mi a pone un pida ku ta papia di Mastino Napoletano pa bo lesa i sera konosi kuné. Wak kon grandi e ta.


No comments: